Друга партнерська зустріч проєкту Re-Direction
Команда Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» взяла участь у Другій партнерській зустрічі проєкту Re-Direction, яка відбулася 20-21 березня 2025 року в місті Карлсруе, Німеччина. Захід об’єднав представників партнерських закладів з метою продовження спільної роботи над трансформацією вищої освіти через інклюзивність, цифрові інновації та сталий розвиток.
Зустріч розпочалася з офіційного вітання в міській раді Карлсруе, під час якого було наголошено на важливості міжнародного співробітництва у сфері академічного розвитку. Учасники ознайомилися з детальним оглядом ходу реалізації проєкту та взяли участь в інтерактивних сесіях, присвячених розробці посібника з інклюзивності - важливого інструменту для забезпечення рівного доступу до освіти для всіх здобувачів. 
Другий день зустрічі був присвячений оновленню навчальних програм. Партнери обговорювали структуру курсів, створення змісту, приділили увагу і особливостям акредитації. Важливою подією стало представлення першої версії платформи масового відкритого онлайн-курсу (MOOC), що стало суттєвим кроком до розширення цифрових компонентів проєкту. Також учасники обговорили стратегії поширення результатів проєкту та підготовку до проміжного звіту.
Делегація з Дніпровської політехніки, яку представляли завідувач кафедри перекладу Тетяна Висоцька та старший викладач кафедри Олеся Черкащенко, брала активну участь у роботі заходу. Команда зробила вагомий внесок у розробку посібника та планування навчальних програм, зокрема в межах робочого пакету 3, який зосереджується на створенні інклюзивних та інноваційних освітніх практик. Робота команди відобразила як академічну експертизу, так і відданість цілям проєкту.
Окрім офіційної частини, зустріч також передбачала можливості для налагодження контактів і культурного обміну.
Загалом, Друга партнерська зустріч стала важливим етапом реалізації проєкту Re-Direction. Ідеї, обговорені під час заходу, та укріплення партнерських зв’язків очікувано сприятимуть подальшому прогресу проєкту та його довготривалому впливу на систему вищої освіти.

Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor EACEA can be held responsible for them.